تولید محتوا بهینه شده

تولید محتوا سئو شده | تولید محتوا عالی | خدمات تولید محتوا سایت

تولید محتوا بهینه شده

تولید محتوا سئو شده | تولید محتوا عالی | خدمات تولید محتوا سایت

مدیر محتوا چه کار میکند؟

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۱۶ ب.ظ

برای مدیر محتوا شدن چه تخصص‌هایی لازم است؟

۱- همونطور که اشاره شد این پوزیشن نیازمند توانایی‌های مختلفی است که باید در تمامی آنها خبره باشید زیرا هر روز در اثر رقابت شدید برای جایگاه‌ها در موتور‌های جستجو مثل گوگل با بحران‌های مختلفی روبرو می‌شوید که باید مدیریت این بحران‌ها را آموخته باشید. پس مهم‌ترین نیاز این کار تجربه است.

۲- در حوزه سئو می‌توان به توانایی‌های مختلفی اشاره کرد زیرا دنیای بسیار بزرگیه که هر روز هم در حال توسعه و بروز شدنه پس مورد بعدی که باید بدونید همیشه باهاتونه مطالعه بسیار است. البته مطالعه فقط در این حوزه برای مدیر محتوا کفایت نمی‌کند و باید در حوزه‌های مختلف این کار مطالعه داشته باشید. ما در یک مطلب از سایت به معرفی بهترین کتاب های بازاریابی محتوایی پرداخته ایم که می‌توانید اقدام به خواندن آنها کنید.

۳- اگر آدم منظمی نیستید این کار رو فراموش کنید چون نظم یکی از مهم‌ترین ارکان این کار است و نیازمند این است که هر روز و شب کاملا طبق برنامه‌ریزی‌هایی که انجام می‌دهید اقدام به انتشار و بازاریابی محتوایی باشید.

۴- نگارش فارسی و رعایت قوانین آن یکی از مهم‌ترین بخش‌های کاری شما است و در واقع می‌توان گفت که تخصص شما را به رخ بقیه افراد می‌کشد. خیلی باید به این موضوع دقت کنید که حتی یک نقطه به اشتباه روی سایت شما نرود چون به سادگی به شما و برند شرکتی که کار می‌کنید لقب بی سواد می‌دهند!

۵- توانایی سرچ کردن یکی دیگر از مهمترین کارهایی است که باید شما به صورت ۲۴ ساعته در حال انجام آن باشید. یعنی یک مدیر محتوا خوب کسی که است که کاملا به روند ترافیک وب مسلط باشد و بتواند رقبا را آنالیز کند و این خود نیازمند تسلط به ابزارهای مختلف موجود است. پس یادتون باشه یه مدیر محتوا خوب خواب و خوراک نداره و هر ساعت از شبانه روز باید آماده حملات رقبا و حتی پاسخگویی به مدیرهای بالا دستتون باشید. پس به یاد داشته باشید که باید از اعصاب و حوصله خوبی برخوردار باشید و خودتون رو آماده هر مسئله‌ای بکنید چون شما نوک پیکان پیشرفت شرکتتون هستید و البته باید گفت که پیشرفت شما هم با رعایت موارد بالا و استفاده از تجربیاتتون دیده خواهد شد و قطعا باعث سودآوری شرکت خود خواهید شد که این موضوع زود اتفاق نخواهد افتاد و باید صبوری را لازمه کار خود کنید.

تخصص های مدیر محتوا

توصیه ها برای شروع این کار

۱- قرارداد خود را بسیار دقیق و با نکته سنجی دقیقی بررسی کنید، امضا کردن خیلی از چیزها اصلا به نفع یک مدیر محتوا نخواهد بود و این رو باید روز اولی که در نقطه شروع پروژه هستید به یاد داشته باشید و نه آن زمان که کارفرما به هر دلیلی از شما ناراضی می‌شود که در اکثر شرکت‌ها به دلیل خاله زنک بازی! این مسائل امکان رخ دادن دارد. پس دقت کنید که چه مواردی را می‌خواهید و به چه مواردی باید نه بگویید تا پشیمانی باز نیاید به کنعان غم مخور!

منبع: مدیر محتوا کیست؟

۹۸/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
نازی فارابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی