تولید محتوا بهینه شده

تولید محتوا سئو شده | تولید محتوا عالی | خدمات تولید محتوا سایت

تولید محتوا بهینه شده

تولید محتوا سئو شده | تولید محتوا عالی | خدمات تولید محتوا سایت

محتوا در لینکدین چگونه است؟

شنبه, ۱۱ آبان ۱۳۹۸، ۱۲:۱۴ ب.ظ

یک طرح مرتبط برای خبرخوان خود را ایجاد کنید

  • شما می دانید که بازار پر از کسانی است که بدنبال شغلی هستند؛ چرا راهنمایی شغلی را با آنها به اشتراک نمی گذارید، یا آنها را برای شرکت در مصاحبه های همراه با پیاده روی در شرکت خود دعوت نکنید؟
  • در مورد اطلاع رسانی راجع به دیگر فرصت های شغلی مربوط به بازار چطور؟ آیا فکر نمی کنید این یک طرح مناسب برای اجرا باشد؟
  • اگر چیزی را ارسال کنید که در مورد ارتقاء مهارت های آنها اطلاعاتی بدهد عالی خواهد بود.
  • اجازه دهید آنها در مورد چشم انداز شرکت شما و آنچه در فروشگاههای شما برای مشاغل دیگر وجود دارد اطلاعات کسب کنند.
  • به اشتراک گذاری لینک وبسایت شما و ویدیو با آنها مانند خامه روی کیک کار خواهد کرد، زیرا آنها را تشویق می کند تا لینک را بررسی کنند.

از این رو، دانستن اینکه چه نوع بازاریابی محتوا در لینکداین برای استراتژی بازاریابی مفید خواهد بود، طرح شما را به سمت درستی هدایت می کند.

گروه‌های درستی را انتخاب و به آن بپیوندید

آیا شرکت شما برای ارائه خدمات بازاریابی دیجیتال اختصاص داده شده است؟ اگر جواب بله است، پس شرکت کردن در یک گروه مربوط به طبقه شما باید هدف اصلی شما باشد. بسیاری از این گروه ها در لینکداین وجود دارند که همیشه می توانید با رقبای دیگر ارتباط برقرار کنید و این یکی از اصلی ترین راه های بازاریابی محتوا در لینکداین است.

این امر با افزایش ترافیک شرکت و سایت شما، به کسب و کار شما کمک خواهد کرد و در عین حال، کسب و کار شما را بهتر می کند. ایده های خود را با آنها به اشتراک بگذارید تا اطلاعات مربوطه را در مقابل به دست آورید.

برای پیدا کردن یک گروه درست، تعداد اعضای موجود در گروه و حجم تعاملاتی را که در گروه اتفاق می افتد نگاه کنید. شما می توانید اطلاعات مربوط به تعاملات را با چک کردن باکس آمار که در سمت راست صفحه نمایش داده شده دریافت کنید. به دنبال تعداد مقاله هایی که در ماه گذشته ارسال شده اند و تعداد نظراتی که هر یک از آنها دریافت کرده اند باشید. این کار دیدگاهی را نسبت به اعضای فعال و تعامل آنها ارائه می دهد.

پیام ها یا افکار شخصی ارسال نکنید

فراموش نکنید که لینکداین یک شبکه حرفه ای است و ارسال هرچیز شخصی و غیر حرفه ای عجیب و بی معنی به نظر می رسد. حتی اگر با یک نوزاد تازه به دنیا آمده در خانواده تان احساس خوشبختی می کنید، آن را به عنوان به روز رسانی خود در اینجا به اشتراک نگذارید، مانند آنچه که در سایر سایت‌های شبکه اجتماعی انجام میدهید. به یاد داشته باشید، هیچ کس به خاطر پیشرفت اخیر در زندگی شخصی شما به شما تبریک نمی گوید، اما ممکن است شما را از لیست ارتباطات خود بلاک کند.

راهنمای بازاریابی در لینکداین

محتویات پست خود را دست نخورده نگه دارید

صبوری کلید موفقیت در جهان بازاریابی محتوا در لینکداین است. اگر پاسخ مورد انتظار را دریافت نکردید، نگران نباشید. فعال باشید، به نظر دادن در مورد به روزرسانی های رقیب ادامه دهید، و در آینده نزدیک یک روند سریع را در دیده شدن محتوا خود متوجه خواهید شد. به یاد داشته باشید که الگوی دیدگاه ها و به اشتراک گذاری به دلیل تفاوت های منطقه زمانی از کشوری به کشور دیگر متفاوت است.

منبع: راهنمای جامع بازاریابی محتوا در لینکداین

۹۸/۰۸/۱۱ موافقین ۰ مخالفین ۰
نازی فارابی

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی